رزرو هتل بزرگ زنجان هتل 4 ستاره گرید T
چهار شنبه 6 مرداد 1395 ساعت 16:5 | بازدید : 276 | نویسنده : هتل یاب | ( نظرات )

 

هتل بزرگ زنجان
نوع مکان : هتل 4 ستاره گرید T
آدرس: زنجان، ضلع شمالی میدان بسیج

هتل ۴ ستاره بزرگ زنجان با وسعت حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع در ۶ طبقه در ضلع شمالي ميدان بسيج، اولين ميدان ورودی جاده ی تهران به زنجان واقع شده است. هتل بزرگ از بزرگترین هتل های زنجان محصور در کوه و جنگل با ۴۲ اتاق مجهز، امکان اقامت ۱۵۰ نفر را دارد و سعی در فراهم کردن اوقات خوشی را برای میهمانان می نماید.

 

هتل 4 ستاره بزرگ زنجان یکی از هتل های زنجان با وسعت حدود 10000 متر مربع در 6 طبقه در ضلع شمالی میدان بسیج، اولین میدان ورودی جاده تهران بهزنجان واقع شده است. هتل بزرگ از بزرگترین هتل های زنجان محصور در کوه و جنگل، با 42 اتاق مجهز امکان اقامت 150 نفر را دارد و سعی در فراهم کردن اوقات خوشی را برای میهمانان می نماید.

 

رستوران و کافی شاپ های هتل بزرگ زنجانرستوران فیروزه در لابی هتل با ظرفیت 80 نفر (ساعت کار: 7 الی 9:30 صبحانه ، 12 تا 16 نهار ، 19 الی 23 شام)
کافی شاپ سرسرای سهره ورد در لابی با ظرفیت 35 نفر (ساعت کار: 7 الی 23 )

 

 قوانین هتل

 

هتل بزرگ زنجان ( چهارستاره ممتاز ) با وسعت حدود 10.000 مترمربع و در 5 طبقه ، واقع در بهترین نقطه شهر زنجان و با ارائه امكانات ذيل ، آماده پذيرايي از مسافرين ، گردشگران و ميهمانان ارجمند ميباشد :

1 ) 42 اتاق دونفره ( سينگل و دبل ) و 6 سوئيت لوكس سه نفره ( يك تخت دبل با يك تـختخواب تـاشو در دو فـضاي جـداگانه خـواب و پذيرايي ) بـراي اقـامت 150 نـفر و مـجهز به سـيستم تـهويه مـطبوع ، مـيني سرويس ، سیستم ويـدئو مركزي ، ايـنترنت وايرلس ، تـلفن مستقيم ، ماهواره ، تلويزيون ال سی دی ، سیستم اعلام حريق و ......

2 ) رستوران فيروزه با ظرفيت 90 نفر جهت برگزاري مراسم و میهمانی .

3 ) رستوران فام واقع در طبقه پنجم با چشم انداز زيباي طبيعي به ظرفيت 150 نفر جهت برگزاري هرگونه گردهمايي همراه با متنوع ترين غذاهاي ايراني .

4 ) تالار ترمه به ظرفيت 300 نفر و تالار مليله به ظرفيت 350 نفر واقع در طبقه اول با طراحي مدرن چوبي و امكانات صوتي مناسب جهت برگزاری همایش و مراسم .

5 ) سرسراي سهروردي در طبقه همكف هتل با انواع نوشيدني در يك فضاي شاد و جذاب .

موضوعات مرتبط: رزرو هتل های زنجان , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رزرو هتل و هتل آپارتمان ها در ایران | رزرو آسان هتل و آدرس xn----5mctae5itag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 17
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 9
:: بازدید سال : 104
:: بازدید کلی : 1114